Digitālo displeju iesaiste reklāmā

Šajā rakstā aplūkosim, kāda ir digitālo displeju iesaiste reklāmā, kā arī apskatīsim kā darbojas displeji un kādas ir to galvenās priekšrocības.

Digitālo displeju iesaiste reklāmā

Digitālo displeju iesaiste reklāma ir kļuvusi arvien aktuālāka. Mūsdienu pasaulē, kur vizuālais saturs ir pašā topā, digitālie displeji piedavā izdevīgu veidu reklāmai. Tai ir ātri, efektīvi, ērti pielāgojami un arī cenas ziņā ļoti izdevīgi.

Digitālā displeja reklāma ietver digitālo ekrānu izmantošanu, lai parādītu reklāmas un citus mārketinga ziņojumus savai mērķauditorijai. Šos displeju ekrānus var atrast dažādās publiskās vietās, piemēram, iepirkšanās centros, lidostās, dzelzceļa stacijās un āra telpās.

Šajā rakstā aplūkosim, kāda ir digitālo displeju iesaiste reklāmā, kā arī apskatīsim kā darbojas displeji un kādas ir to galvenās priekšrocības.

Kas ir digitālais displejs un kā tas iederās reklāmā?

Reklāmas veids, kas tiek rādīts digitālajos displejos, piemēram, digitālajos izkārtnēs, stendos un video sienās, ir moderns risinājums. Digitālo displeju iesaiste reklāmā ir moderns process un tas ir ļoti populārs veids, kā ātri nodot ziņu savai auditorijai.  

Lai viss kā nākas, piedāvājam arī digitālā displeja reklāmas definīciju no Interactive Advertising Bureau (IAB), globālās digitālās reklāmas tirdzniecības organizācijas.

Digitālā displeja reklāma ir datorizētas tehnoloģijas izmantošanas process, lai digitālajos ekrānos attēlotu digitālo saturu. Tās parasti ir reklāmas un citi mārketinga ziņojumi dažādos formātos un multivides veidos, piemēram, statiskos vai animētos attēlos, video un audio. multivides ierīces, kuras var atrast publiskās vietās, tostarp ārpus mājas (OOH), mazumtirdzniecības veikalos, sabiedriskajā transportā un citur.

Digitālo displeja reklāmu var redzēt dažādās vietās. 

Tie ir visizplatītākie tālāk norādītajās vietās:

  • Tirdzniecības centros – displeji bieži tiek novietoti intensīvas satiksmes vietās, piemēram, pie ieejām, eskalatoros un ēdināšanas laukumos. Šo displeju izmērs var būt no maziem ekrāniem līdz lielām video sienām.
  • Lidostās – displejus var atrast dažādās vietās, piemēram, reģistrācijas zonās, bagāžas izsniegšanas un vārtu zonās.
  • Dzelzceļa stacijās – tāpat kā lidostās, arī dzelzceļa stacijās ir liela apmeklētāju plūsma, tāpēc tās ir ideāla vieta digitālai displeja reklāmai. Displejus var atrast dažādās vietās, piemēram, biļešu tirdzniecības zonās, gaidīšanas zonās un platformās.
  • Ārtelpās – digitālie displeji ir atrodami arī āra telpās, piemēram, autobusu pieturās, ēku malās un ceļmalās.
Digitālo displeju iesaiste reklāmā

Kur vien ir cilvēki, tur arī ieteicams izvietot reklāmas. Rakstā Digital display advertising var atrast vēl papildus informāciju. 

Jebkurā gadījumā digitālo displeju iesaiste reklāmā ir vistiešākais veids, kā reklāmu padarīt dinamisku un aizraujošu. Tāpēc displeji ir pietiekoši krāsaini un pamanāmi, lai notvertu ikviena garāmgājēja skatienu.

Kā darbojas digitālā displeja reklāma

Vienkāršos vārdus, lai attēlotu saturu digitālajos ekrānos, tiek izmantotas vairākas tehnoloģijas. Tālāk ir norādīti tipiskā digitālā attēla reklamēšanas tīkla galvenie komponenti.

Satura pārvaldības sistēma (CMS): SPS tiek izmantota, lai izveidotu, pārvaldītu un ieplānotu saturu attēlošanai digitālajos ekrānos. Tas var ietvert attēlus, videoklipus un citu multivides saturu.

Multivides atskaņotājs: multivides atskaņotājs ir ierīce, kas parāda saturu digitālā ekrānā. Tā var būt atsevišķa ierīce, dators vai pat mobilā ierīce.

Pats displeja ekrāns: displeja ekrānam var būt dažādi izmēri un veidi. Sākot no maziem ekrāniem, ko izmanto kioskos, un vidēja izmēra āra digitālajām izkārtnēm līdz milzīgām video sienām.

Reklāmas tīkls: digitālo ekrānu kopums, kas savienots ar centrālo satura pārvaldības un izplatīšanas sistēmu. Šie tīkli var būt privāti, piemēram, tie, kurus izmanto viens uzņēmums vai organizācija, vai publiski, piemēram, tie, kas atrodas iepirkšanās centros vai lidostās.

Digitālās displeja reklāmas tīklus var pārvaldīt arī uzņēmumi un organizācijas, vai arī tos var uzticēt pakalpojumu sniedzējiem. 

Ir vairāki digitālā displeja reklamēšanas aparatūras veidi, tostarp:

  • LCD ekrāni – visizplatītākie digitālie displeju ekrāni, ko izmanto dažādos izmēros un lietojumos, sākot no maziem kioskiem līdz lieliem āra stendiem.
  • LED displeji – tos parasti izmanto liela mēroga reklāmām, piemēram, ēku malās vai sporta stadionos.
  • Projekcijas ekrāni – tos izmanto attēlu vai video projicēšanai uz līdzenām virsmām, piemēram, sienām vai grīdām.

Kopumā digitālie displeja reklāmas tīkli izmanto aparatūru, programmatūru un satura pārvaldības sistēmas, lai rādītu dinamisku saturu mērķauditorijai.

Digitālo displeju iesaiste reklāmā

Galvenās digitālo displeju priekšrocības un trūkumi

Lai arī digitālā displeja reklāma piedāvā daudzas priekšrocības, tai ir arī daži trūkumi. Šajā sadaļā mēs sīkāk izpētīsim digitālās displeja reklāmas plusus un mīnusus. Izpratne par šiem faktoriem var palīdzēt uzņēmumiem un organizācijām izlemt, vai digitālā attēla reklāma atbilst viņu vajadzībām.

Digitālo displeju priekšrocības:

  • Ērti pamanāms arī lielai auditorijai;
  • Var parādīt dinamisku saturu, kas kustās;
  • Var mērķēt uz dažādām vietām un dažādiem diennakts laikiem;
  • Interaktīvs saturs var palielināt cilvēku iesaisti;
  • Saturu var ātri un ērti atjaunināt reāllaikā.

Digitālo displeju trūkumi:

  • Var būt dārgi ražot un demonstrēt;
  • Var gadīties panākumu trūkums, ja to novieto vietā, kur ir maza gājēju plūsma;
  • Var būt apnicīgs, ja tiek rādīts pārāk bieži vai neatbilstošās vietās;
  • Var būt grūti izmērīt efektivitāti.

Taču, ja rēķinās ar trūkumiem un parūpējas par to, ka displeji tiek izvietoti attiecīgajās vietās ar labu saturu, panākumi ir neizbēgami. 

Galvenais ir izpētīt labos piemērus, kam sekot. Piemēram, rakstā Veikala eju galā novietojamie displeja stendi: efektīva pārdošanas stratēģija un Reklāmu kari – konkurenti aci pret aci

Digitālo displeju iesaiste reklāmā ir jauns veids, kā reklamēt produktus, pakalpojumus un arī idejas. 

Author: Toms Ozols

Hei visiem, šeit Toms, un man ir lieliskas ziņas! Mūsu blogs Bad Ad beidzot ir gaisā!!! Ja esat sekojuši manām un manu domubiedru gaitām, noteikti zinat, ka reklāma mums ir kā gaiss, kā asinis, kā... nebeidzamas peļņas iespējas! Nāciet, lasiet un pasūtiet reklāmu pie mums! Būs labi gan mums, gan jums, un rezultāts garantēts.